sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

♥♥♥ eka KT ♥♥♥ Mitä tehtäis?

Eli tää on meidän eka postaus jaaaaaa tässä blogissa tulee olemaan paljon
muuta ih-Q hommelii.....♥♥!!!!!!!


MITÄ TEHTÄIS?

Jos joku ajattelee niin siinä on tällänen fontti.




Lia: Mitä tehtäis?
Kate: Ööööö...totaa...?


Kate: Oltaisko piilosta...?
Lia: Mä lasken!!!

Lia: Yksi...kaksi...kolme...!

Kate: Toivottavasti Lia ei löydä minua heti.
Lia: 20 tullaan!!!

Lia lähtee etsimään...

Lia: Olisikohan Kate täällä?


Lia: Missä Kate on...?
Kate: Hih!!!


Lia: Äänimerkkiiiii...????
Kate: Täällä!!!

Lia: Kate mä löysin sut!!!
Kate: Heh! :) Nyt mä lasken.

Kate: Yksi...kaksi...kolme...

Lia: Kate ei löydä mua ikinä!!! :)

Kate: Hei Lia, mä nään sut!!!<3

Lia: Etkä nähny! Et oo voinu!
Kate: Lia mä näin sut...!

Lia: No mitäsnyt tehään??? (hiukan harmistuneena)
Kate: Mennänkö hieman herkuttelemaan? :) ♥
Lia: Joooo! <3

Kate: Tää jäätelö on tosi hyvää!!! <3
Lia: Niin on myös nää karkit!!!<3


Lia: Nyt kun ollan syöty niin voitais olla kirkkistä?
Ja siinä mä löydän niin hyvän piilon ettet löydä mua!
Kate: Ööö... vaikka...? Mihinköhän Lia aikoo piiloutua?
Toivottavasti ei pety jos löydän hänet taas...?

♥ LOPPU! ♥
ANTEEKSI TAAS KUVAN LAADUSTA!

Olis muuten kivaa jos liittyisitte lukijoiks! <3

2 kommenttia:

  1. <3

    //amanda, Kiyomi on ilmestynyt....
    http://sapsonnukkeilut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hih! Tuolta telkkarist (tai mikä ny onkaan) niin siin lukee "loppuhuipennuksen ensimmäinen osa" <3

    http://fleur-de-prairie.blogspot.com

    VastaaPoista