lauantai 1. joulukuuta 2012

BULBASAUR!

koska kaikki tajuavat otsikon 8)
moipatimoi! eli me oltiin Annan ja Kreetan kanssa Eetillä kyläs. eipä tullu oikei hirveesti kuvii otettuu, mut voidaan sanoo et meiän kaikkien pitäis olla putouksessa, varsinki Annan >:D



eli eka me venattii Kreetaa Ruen kaa ja mä napsasin noi 2 kuvaa zoomilla + ikkunan läpi 8) sen jälkee me mentii Eetille n. tunti aikasin ja leikittii piilosta ja raiskattii konetta jnejne :DD ja sitte ku Anna tuli nii me mentii piiloo ja huudettii kaikkialt talo eri äänil ANNAAAAAAAA! joo ja sit tapahtu tämä:





eli koristeltii gubigagguja :33 eka on mun, toka Ruen, kolmas Kreetan. muist mä en saanuu kuvii :DD NE OLI IHA SIKAHYVII NOMNOMNOM ja Eeti anto mun syödä pelkkää frostingii 8) 
ja sen jälkeen me tehtii 3 kierrosta KARVAINENPOKYGAMEPANDACOOLBULBASUR ohjelmaa johon kuulu seksikkäitä hahmoja ja sohva täynnä vanua ja lahjapapereita (+ tigerin pedopappa muovikassi)

tjaa, siin taitaa olla se! me tavataan tänää Ruen kaa kuvaamaa kuvatarinan neljättä (?) osaa, eli tänää tulee aika varmasti viel toinen postaus! moikkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ama ♥

PS! ei millää pahal, mut kommennttejen määrä on aika säälittävä, vaik teit onki nii vähän :D ei me mitää kusipäitä haluta olla, mut ois kiva jos me saatais jokaseen postaukseen ainaki 3 kommausta! kiitos!



4 kommenttia:

  1. cool 8) etenki mun pitäis olla putouksessa, lol :D xd Mä repesin :DD :DD JA NIIN OLI HYVII GUBBIGAGGUJA <333 ja sitte mä tulin :D :D :D :D :D :D :D lolololololololololololol XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sun pitäis olla putouksessa jaaa kiitos karkista!xd
      RING!!!

      Rue

      päivää anusbeast 8<9
      Ama

      Poista