lauantai 28. heinäkuuta 2012

TROLL!

Moeee kaikki, Amppa täällä!
Rue on TAAS varastettu multa! Oli viikon leirillä ja lähtee varmaa pian tänää musaleirille viikoks Applen kaa. Oon yksinäinen muija! :( No ehken ihan muija mutta SILTIIIIIH!
Kuitenkin, miittikuvia mä en nyt MILLÄÄN jaksa postata, mutta kyllä ne jossai vaihessaa tulee. Haluaisin vaan sanoa että mä ja mun perhe muutettiin eli teiän ei tartte nähä mun veljen puolta huonetta kun me kuvataan (tai kylppärii xD). Jajaja  toto äöääää Plans Plans Cookie Plans on jälleen kerran uudistunut! Jajaja että RUE HANKKII PEACHIN JOSKUS SYYSKUUN PUOLESSA VÄLISSÄ JA MÄ HANKIN BIJOUN SAMAAN AIKAAN JEEEEEEEEEEEEEE! Aion ehdottaa kimppa-tilausta! Jajaja mä saan ompelukoneen pian ♥ Ei kuin omelemaan!

Amppa & Ihkutukset
Rue & Kate

1 kommentti:

  1. Nonnii moikkelish! me lähetään sekunnin pästä autoilemaan tietä sinne päin :D

    Moikaa yksinäinen muija!!!!!!!!!xD

    VastaaPoista