sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Random piirtelyä

Moi taas! Sori etten oo postannu mut oon olla aika keskittyny tähän blogiin.
Eli mä nyt tiiän tarkan päivän milloi Rue tulee takas ja se on........
18.07 :''( BYÄÄÄÄH MÄ EN PYSTY OOTTAMAAN! </3
Se aikoo varmaa olla aika jet-lagissä kun se tulee, mut mä pyydän sitä soittamaan kun se pystyy tavata :) Sitte tule megapostaus! :D

Hömhöm eli siis mulla oli tylsää ja en jaksanu kuvata xD
Mä hieman piirtelin, ja tässä ois tuloksia:

Random tattitalo ^^
Muistuttaa mua Ozin Velhosta jotenkin...
Ja kukaan ei sitten huomaa niita raitoja yhessä pilkussa xD

Peaaaach! ♥

Kate ♥

Lia ♥

Candyyyy! ♥

Sitten piirtalin Katelle ja Peachille tälläset "logot". Aika fail xD


Joo siinä kaikki. Ei taida olla muuta mitä muistaisin.
Noh, jos muistan niin postaan sen heti :)

Moide, ja ois kivaa jos kommaisit ja liityisit lukijas <3
Amppa, Rue & ih-qhommelit ♥

4 kommenttia: