sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Claire!!!♥

 Joo eli Claire tuli mut nyt en voi laittaa kuvia koska blogger lagittaa ja tää väittää ettei mulla olis tilaa kuville ja tuputtaa mua ostamaan jonkun ihmeen paketin että saisin laittaa enemmän kuvia...? Joo eli siis blogger ärsyttä mua just nyt...mutta Claire on ihana ja söde ja kainis ja joo tota vois jatkaa ikuisuuden! Pahoittelen siis bloggerin ultrayybersikatyhmästä käytöksestä, mutta sentään yhden se suostui laittaa! Okei kiva nyt se sitten toimii...no tossa ne kuvat ja toivottavasti pidätte!


 Neiti vielä paketissa!

 Hattu
 Housut(pyhät pikkarit)
 Ihana mekko jota rakastan!
 Paita
 Paitaan sellanen kaulus...
 Laukku!
Kengät! Ja olis viel yks hame mut sitä blogger ei suostunut littaa!


 Ihana face up (mut kauhee kuva)

 Liikaa hiuksia!!!
 Musta ihana kuva!
 Vähän fail...

 Minun pikku söpöläinen!
 Toi mekko sopii Katelle vaikka onkin lyhyt



noi kaikki kuviot...<3
Viulistini!
 
Joo kiva mulla olis viel ollu kuvii mutku mutku BLOGGER MISKS TEET TÄN MULLE!!!?
 
RUE
 

4 kommenttia:

  1. rue rakas blogger ei lagita. mä meen poistaa meiän picastast turhii kuvii ja sit pistän tänne tän päivän kuvii, oikei? ;)

    VastaaPoista
  2. Voi miten söppän pikku Dal!!! Odottelen parhaillani omaa Bonnieta ja Ramonaa ;> Kauheaa kidutusta tuo odottelu xc Oon ihan kuollut...

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Aaaah ihania vaatteita ja IHANA DAL!!! OIKEESTI oon niiin kadee! <3 <3 <3 ^.^

    VastaaPoista